Program lojalnościowy
Kapak Plus
dba o Twój portfel
Jeśli jesteś naszym klientem, to ten program na pewno Ci się spodoba.
Jeśli dopiero rozważasz współpracę z nami, ten program powinien przekonać Cię do zakupów u nas.
Jeśli dopiero rozważasz współpracę z nami, ten program powinien przekonać Cię do zakupów u nas.
- W Kapak Plus wszystkie Twoje zakupy z ostatnich 12 miesięcy sumują się.
- Gdy suma Twoich zamówień przekroczy ustalony próg, automatycznie zyskujesz stały rabat na wszystkie kolejne zamówienia.
- Co więcej: rabaty przypisane do Twojego konta klienta łączą się z promocjami dostępnymi na stronie - więc to zawsze się opłaca!
Zobacz, jak szybko możesz zacząć oszczędzać
Progi rabatowe w programie Kapak Plus
Przekraczając kolejne progi, otrzymujesz coraz lepsze warunki zakupowe. Logując się na swoje konto, automatycznie otrzymujesz przypisane Ci warunki, wynikające z historii Twoich zamówień złożonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Jeśli suma wszystkich Twoich zamówień złożonych w ciągu ostatnich 12 miesięcy przekroczy odpowiedni próg, kolejne zamówienie złożysz z automatycznie przyznanym rabatem.
- łączna kwota zamówień 1.100,00 zł = stały rabat 2%
- łączna kwota zamówień 4.400,00 zł = stały rabat 4%
- łączna kwota zamówień 8.800,00 zł = stały rabat 6%
- przy jeszcze większych zakupach łącznych – ustalimy indywidualne warunki zakupowe.
Jeśli korzystasz z opakowań tekturowych na co dzień, pierwszy próg bardzo łatwo przekroczyć – wystarczy złożyć zamówienia na łączną kwotę co najmniej 1100 złotych brutto, aby każde kolejne złożyć już z dodatkowym rabatem 2%.
Przekraczając kolejne progi – uzyskasz coraz lepsze warunki
Warto zauważyć, że rabaty liczone są od cen na stronie – również od tych promocyjnych.
Rabaty nie obejmują kosztów wysyłek.
Jak to działa?
Regulamin programu Kapak Plus
Poznaj podstawowe zasady programu Kapak Plus, aby cieszyć się niedrogimi kartonami już na zawsze!
- Regulamin programu lojalnościowego Kapak Plus (zwany dalej “Regulaminem”) określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
- Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
- Organizator – KAPAK sp. z o.o., ul. Głucha 74A, Rybnik 44-210, NIP: UE6423193340, e-mail: sklep@kapak.pl.
- Program Lojalnościowy, Program, Kapak Plus – akcja promocyjna pod nazwą „Kapak Plus” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
- Regulamin – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.kapak-kartony.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu.
- Uczestnik w związku ze składaniem zamówień na towary Sklepu ma sumowane kwoty swoich zamówień według poniższych zasad:
- Suma założonych zamówień obejmuje wszystkie zamówienia z ostatnich 12 miesięcy.
- Suma złożonych zamówień obejmuje sumę kosztów towarów zawartych we wszystkich złożonych zamówieniach. Suma nie obejmuje kosztu przesyłek i usług.
- Suma złożonych zamówień jest naliczana przez okres jednego roku (dalej: Okres Liczenia Sumy). Oznacza to, że do obliczania sumy złożonych zamówień brane są zamówienia z okresu do daty bieżącej od daty sprzed dokładnie 1 roku.
- Zamówienia złożone przed Okresem Liczenia Sumy nie są brane pod uwagę do sumy złożonych zamówień.
- Do obliczania sumy złożonych zamówień w Okresie Liczenia Sumy nie są brane pod uwagę towary z zamówień, które uległy zwrotowi lub które nie zostały zrealizowane na skutek rozwiązania umowy kupna-sprzedaży przez jedną ze stron lub w innych okolicznościach.
- Zamówienia składane Organizatorowi, które nie wliczają się do sumy złożonych zamówień, to zamówienia:
- z pominięciem witryny Sklepu (np. w formie telefonicznej, wiadomości e-mail itd.),
- za pośrednictwem witryny Sklepu, ale bez uprzedniego zalogowania do konta w Sklepie.
- Do sumy złożonych zamówień brane są wszystkie zamówienia po odbiorze paczki od kuriera, pod warunkiem że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana.
- W przypadku ustalenia, że suma złożonych zamówień została naliczona niepoprawnie, w szczególności tytułem umów sprzedaży towarów lub usług zawartych poza Okresem Liczenia Sumy albo też umów które uległy następnie rozwiązaniu – Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone wcześniej rabaty.
- Progi rabatowe
- Jeśli suma złożonych zamówień w Okresie Liczenia Sumy przekroczy jeden z progów, Uczestnikowi zostaje przyznany Stały Rabat Klienta w wysokości wg poniższego schematu:
- jeśli suma złożonych zamówień w Okresie Liczenia Sumy wynisi co najmniej 1 100 złotych brutto, to Uczestnik otrzymuje Stały Rabat Klienta w wysokości 2%
- jeśli suma złożonych zamówień w Okresie Liczenia Sumy wynosi co najmniej 4 400 złotych brutto, to Uczestnik otrzymuje Stały Rabat Klienta w wysokości 4%
- jeśli suma złożonych zamówień w Okresie Liczenia Sumy wynosi co najmniej 8 800 złotych brutto, to Uczestnik otrzymuje Stały Rabat Klienta w wysokości 6%
- Po przekroczeniu kolejnych progów rabatowych Uczestnikowi zostaje przyznany nowy Stały Rabat Klienta, który zastępuje poprzedni Stały Rabat Klienta, w wysokości odpowiadającej przekroczonemu progowi wg zasad określonych w punkcie wyżej.
- Jeśli suma złożonych zamówień w Okresie Liczenia Sumy przekroczy jeden z progów, Uczestnikowi zostaje przyznany Stały Rabat Klienta w wysokości wg poniższego schematu:
- Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 1.07.2024.
- Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie – z zastrzeżeniem że:
- Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 1 miesiąc wcześniej.
- W przypadku zakończenia Programu – uzyskane w trakcie trwania Programu Stałe Rabaty Klienta pozostają aktywne przez okres 1 roku od dnia zakończenia programu.
- W przypadku zamknięcia konta w Sklepie, a następnie ponownego założenia konta, Uczestnik przystępuje do Programu Kapak Plus ponownie – zamówienia złożone przed zamknięciem konta z Sklepie nie są wliczane do sumy złożonych zamówień.
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Zasady przetwarzania danych osobowych są opisane w Regulaminie i Polityce Prywatności sklepu.
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji pocztą elektroniczną, na adres: sklep@kapak.pl
- Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
- Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji – na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
- Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.