Biorąc pod uwagę, jak szybko w ostatnich latach sprzedaż przeniosła się do internetu, przedsiębiorcy zaczęli swoje produkty wysyłać do klientów w opakowaniach.
Takie opakowania generują koszty. Warto wspomnieć, że koszty pudełek to nie tylko to, co płacimy za ich zakup na swój magazyn.
Co składa się na koszty opakowania?
Koszt opakowania obejmują więcej niż tylko koszt wybranych pudełek. Należy wziąć pod uwagę zarówno stałą wartość za pudełko, jak i nieokreślone koszty związane z opakowaniem. Są to wszystkie wydatki związane z tworzeniem, produkcją i dostarczaniem opakowań do użytku detalicznego. Mogą one składać się z wielu różnych elementów, takich jak koszty pracy pracowników (którzy składają pudełka), sprzętu i transportu. Ważne jest, aby pamiętać, że koszt pakowania będzie również obejmował koszt surowców, takich jak ścier drzewny, farby i chemikalia, a także energię zużytą do produkcji, jeśli tworzysz pudełka kartonowe. Czy wyobraziłeś już sobie karton dla swojego przyszłego produktu? Prosząc o wycenę opakowania kartonowego, skontaktuj się z lokalnym preferowanym dostawcą lub producentem opakowań. Błędem jest sugerowanie się jedynie kosztem towaru lub usługi przy wyborze dostawcy opakowań i ignorowanie wszelkich innych wydatków związanych z ich użytkowaniem. W takiej sytuacji kluczowa będzie analiza całkowitego kosztu posiadania.
O czym należy pomyśleć przy wyborze odpowiedniego kartonu?
Po pierwsze, wytrzymałość opakowania. Zmorą każdego e-commerce są uszkodzone przesyłki i ich zawartość, reklamacje i zwroty z tego powodu. Każda rysa to dodatkowy wydatek i pogorszenie wizerunku. Dlatego ważne jest, aby wziąć pod uwagę wagę i falę odpowiednio dobranej tektury w stosunku do wagi zawartości kartonu. Wytrzymałość opakowania wzrośnie wraz z grubością tektury. Przed podjęciem decyzji warto zapoznać się z ofertą opakowań KAPAK-KARTONY.